2018. szeptember 18., kedd

Kedvenc WoW kasztjaim

Na legutóbb megvoltak a kedvenc fajaim, most jöjjenek a kedvenc kasztjaim, amelyek éppen úgy hárman vannak.

Ahogy írtam már többször is - ez a játék akkora, hogy valójában egy, legfeljebb két karakterrel lehet, és érdemes folyamatosan játszani benne. Ehhez képest én háromnál alább képtelen vagyok adni, és ez olyan, mintha rengeteg időm lenne a játékra, pedig sajnos egyáltalán nincs.

Csak egyrészt ugye olyan vagyok, aki nagyon nehezen szűkíti le a választási lehetőségeit, ha vannak, másrészt meg ha már játszok, szeretem teljesen kiélvezni a játékot. Na most a WoW-ban harci szerep szerint négyféle lehet a karaktered: lehet gyógyító, közelharcos zúzógép, távolharcos zúzógép, vagy közelharcos védő. Érdemes egy szerepet kiválasztani, és arra rámenni teljes erőbedobással, és azt jól megtanulni; akkor lesz igazán sikerélménye az embernek ebben a hatalmas játékban.

Nekem az elejétől fogva a közelharc tetszik, a távolharc nem annyira, és a gyógyításnál sokkal jobban tetszik a védőszerep - tudod, ez ilyen jellemdolog, és éppen erre jó a szerepjáték, hogy megtudd, milyen szerepben érzed a legjobban magad. Úgyhogy én a közelharcos védőre szeretnék specializálódni, de emellett meg akarom hagyni a lehetőséget, hogy a többi szereppel is próbálkozhassak néha, ha éppen kedvem van.

Egy adott kaszt több szerepet is be tud tölteni a játékban (igaz, nem egyszerre), mert mindegyik kasztnak több specializációja is van. Mindegyiknek három ráadásul, kivéve a druidát, neki négy - ezért is érdemes kipróbálni, mert ő mind a négy szerepkörbe belekóstolhat egy kaszton belül. A sámán például lehet közelharcos zúzógép, vagy távolharcos zúzógép, vagy gyógyító. Védő nem lehet, ilyen specializációja nincs. És nyilván mindenki olyan specet választ, amilyen szerepkörben a legjobban érzi magát, és olyan kasztot, amivel a leginkább tud azonosulni, így jön ki a kedvenc karakter. Van, akinél ez egy bizonyos kaszt egy bizonyos spece (ők a mázlisták), van, akinél sajnos több (ők az időmilliomosok).

És most lássuk a kasztokat, és hogy melyiket miért szeretem, illetve nem szeretem:

1, Harcos - lehet védő, és két különféle közelharci zúzógép. Egyik nagy kedvencem a háromból, bár nem varázsol. Azért imádom, mert amit a másik két nehézpáncélos kaszt (a lovag és a halállovag) varázslatokkal old meg, azt ő izomból. Akaraterővel és bicepsszel állja a fájdalmat, és sebez kurva nagyokat. A testi és a lelki ereje olyan nagy, hogy felveszi a versenyt azokkal, akiknek a testét és lényét átjárja a fény (lovag) vagy a sötét mágia (halállovag). És ez azért nem semmi. Hajrá, Brutális!

2, Lovag - lehet gyógyító, közelharci zúzógép és védő. Nagyon jó kis kaszt ez, azt elismerem, de engem a jóságos és nemes szent harcos imidzstől kiráz a hideg. Nem szeretem. A harcos ezerszer fílingesebb nekem.

3, Halállovag - lehet védő, és kétféle közelharci zúzógép. A lovag szöges ellentéte, ez egy romlott, nagy hatalmú élőhalott, aki ráadásul egy gonosz geci. A szadisták és a vérpistikék kedvence, de én sosem tudnék játszani vele, pedig próbálkoztam, esküszöm.

4, Vadász - közelharci zúzógép, vagy távolharci zúzógép. A legjobb kezdő kaszt, mert van állata, aki segíti a harcban. Próbáltam élvezni, próbáltam, mert az életérzése bejön, de a képességei, meg a vele való játék nem, úgyhogy meghagyom másnak.

5, Sámán - közelharci zúzógép, távolharci zúzógép, gyógyító. Imádnám, de valahogy mindig ez a játék egyik leggyengébb kasztja. Az életérzés fantasztikus, bár a druida übereli nekem, de ezt a kasztot is imádnám, ha jól meg lenne csinálva. Ezzel a kaszttal próbálkoztam a legtöbbet, míg végül beláttam, hogy nem nekem való. Lehetne úgy átalakítani, hogy ez legyen a kedvencem, de jelenleg ez nem így van.

6, Pap - kétféle gyógyító, vagy távolharci zúzógép. Ugyanaz a bajom vele, mint a lovaggal, hogy túl jóságos, ráadásul ő nem lehet védő, sem közelharcos. Szkippelem.

7, Boszorkánymester - háromféle távolharci zúzógép. Démonok, fekete mágia, életerő-szipolyozás, gonosz genyaság ezerrel. Ugyanaz a bajom vele, mint a halállovaggal, ez nem az én világom, még ha ez is a játék jelenleg egyik legerősebb (ha nem a legerősebb) kasztja.

8, Varázsló - háromféle távolharci zúzógép. Jó kaszt ez, csak nem az én világom. Ezek ilyen felsőbbrendű entellektüell gecik. Éppen ilyen voltam én is tizenévesen, ez is lett volna akkoriban a kedvenc kasztom, de mostanra megváltoztam, alaposan.

9, Démonvadász - manócska kedvence. Közelharci zúzógép, vagy védő. Harmadik speckója még nincs; ez a legújabb kaszt a játékban. Sajnos csak elf lehet, így nálam ki van zárva, pedig egyébként király kaszt, elég erős. Ha mondjuk ork lehetne démonvadász, nyomatnám.

10, Szerzetes - gyógyító, közelharci zúzógép, védő. A második nagy kedvencem, főleg, mert panda (de lehet gyakorlatilag bármilyen faj). Nagyon jó bunyós, emellett szellemi ember (vagy más faj, érted), és a védő spece egy alkoholista, söröshordót hajigáló vadállat. Hát lehet ezt nem szeretni? Hajrá, Vasgyúró!

11, Tolvaj - háromféle közelharci zúzógép spec. Hátbaszúr, megmérgez, kizsebel, lopakodik, csal, hazudik, átver, kifiléz. Hatékony és halálos, veszélyes és aljas. Nagyon fílinges kaszt, csak annyi a bajom vele, hogy ez sem én vagyok. Meg nehéz is vele a játék, de lehet, hogy csak nekem.

12, Druida - közelharci zúzógép, védő, gyógyító, távolharci zúzógép. A legkedvencebb kasztom. Na, ő aztán mindent tud. Állatokká változik, otthon van a természetben, és lehet tauren. Az életérzés ennél a kasztnál a legélvezetesebb nekem, és simán játszanék olyan játékkal, ahol ez a karakter a főszereplő (milyen állat lenne már egy ilyen druidával mondjuk Skyrimezni). De ilyen játékról nem tudok, így maradok druida a WoW-ban. Hajrá, Robaj!

Hú, mennyit írtam, bazdmeg, ahelyett, hogy dolgoznék. Na nem baj, ezért vagyok én igazi nerd geek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése